Söndag

Jobbade till klockan ett idag och det gjorde inte speciellt mycket då dimman låg tät hela förmiddagen.
Vid klockan två kom Patriks mamma, två av småsystrarna och hans mormor hit för att fika, eftersom det är hans födelsedag imorgon!




Rödbetskaka


Citronkladdkaka - ofc!




Dessa fick Patrik av sin mormor. Perfekt tyckte jag!


Planerade dom i denna trälåda som jag fäste plast i först. Den hittade vi i bagarstugan häromdagen!


Här är den lilla stugan! Där har jag/vi fyndat mycket. Bland annat vårt soffbord i teak. Bilden fotad i höstas dock. Slut på ishalka nu som tur är!


Denna fick han av sin mor m.fl. blir fin på uteplatsen i sommar tänker jag mig!


Fin disk får man efter kalas!

Nu ska vi äta torsk med räkor och mandel med broccoli och potatis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0