Saknar du salt, saknar du allt!

Idag ställde jag väckaren på 08.20 för klockan 09.30 skulle jag nämligen möta upp
tjejerna på det nya hotellet i stan för en mysig frukost!
 
Började med min favorit - salami & brieost macka! Ska're va så ska're!
Man kunde även grädda sin egen belgiska våffla. Mums! Smakade lite vanilj.
 
 
I det höga huset med ett E på (E:et står för Elisabeth såklart) är hotellet! Elite Hotel.
 
Örnsköldsviks hamn.
 
Solen sken, så vi bestämde oss för att kolla in loppisen som öppnat för säsongen nere
i hamnen!
 
Självklart kom vi dit tio minuter för tidigt, men vad gör det när man har vacker utsikt att
titta på och solen som värmer medans man väntar.
 
Fullproppat med saker överallt!
 
Hittade två saker som jag köpte!
 
En var detta kakfat som just nu agerar vindruvsfat!
 
Den andra den här! "Savner du salt savner du alt" Rolig text. Folklore är märket. Har
alltid tyckte dessa är så söta och blev glad när jag hittade den bland alla möbler, vilket
var ett otippat ställe. Extra roligt att det står på norska då min (plast) farmor är norska!
 
Hoppas ni alla haft en fin helg. Det har jag verkligen haft ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0