Nytt i köket

Har väldigt länge gått och funderat på hur jag ska kunna visa upp alla
mina fina saker jag har i köket. Tanken på hyllor ovanför köksvagnen
har funnits länge, men hur resultatet skulle bli kunde jag inte riktigt
tänka mig. Jag ville inte att det skulle bli för plåttrigt, utan mer "lagom
är bäst".

Såhär såg det ut innan min sambo satte upp hyllorna:
 
Och såhär efter:
Efter ganska mycket letande efter hyllor som inte är för djupa köpte jag
helt enkelt två tavellister på Rusta som vi satte uppochner.
 
Mer yta att göra kaffe på och hela köket känns faktiskt, om möjligt, ännu mysigare!
 
Så nu får jag visa upp många fler av sakerna jag tycker om! Roligt att kunna byta ut
efter humör och årstid. Vi båda känner oss väldigt nöjda med resultatet som tur är, hehe!


Kommentarer
Stina

Smart, och snyggt!

2013-05-07 @ 15:28:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0