Morsdag

Igår var det morsdag. Det har nog ingen av er missat (hoppas jag).
Efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa för att fira min mor.
Hon fick sakerna jag berättade om tidigare som jag beställt från Lagerhaus, så hon verkade nöjd.
Det gick superbra att beställa därifrån förresten. Fick paketet inom tre dar och fakturan någon dag senare. Paketet fick jag hämta ut på närmsta postombud.

Tänkte visa lite bilder från igår.
Så får ni en hint om hur fint det är där jag är uppväxt! Det är ca 2,5 mil från där jag bor nu.










Mamma hade gjort en radiokaka!
Har inte ätit det förr, men har länge viljat testa. Den smakar ungefär som såna där avlånga "finger-kakor" som man kan köpa. Avlångt smalt kex med choklad på.
Smakade dock väldigt mycket choklad. Så ingen av oss tyckte den var någon hit, då ingen är särskilt förtjust i just choklad.
Fick den därför med mig på jobbet idag att bjuda bort :) Men roligt att testa!
Sen hade hon gjort sin goda maräng och kokos rulle med hallon. Så mätt blev jag!

Ha en fin måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0