Söndag

Har varit ledig i helgen, skönt! I fredags var jag och några vänner + bihang ute och åt
på O'learys. Det var gott! Minst två år sen jag åt där sist tror jag.. Sedan åkte vi vidare
och mötte upp ett till par för att mötas i tjejerna mot killarna i bowling! Roligt!
Vi ledde väldigt länge, men sedan tappade vi stinget och killarna kom ikapp!
 
På lördagen tränade jag först innan frukost (hejja hejja) därefter snabbstädade jag
och torkade golven så jag kunde lägga ut min nya matta som anlänt!
Mycket nöjd blev jag. Den var även godkänd av Patrik "Den var snyggare än jag trodde"
var hans reaktion så det var ju bra haha!
Sedan satte jag mig på bron och solade! Det är så himla härligt där nu på våren,
jättevarmt och lä. Perfekt!
Sedan på kvällen var det sparktävling och afterspark här på bygdegården.
Det var aftersparken vi var ute efter om jag säger så! Det var trevligt!

Idag har jag tränat och nu ikväll har jag varit på yoga. Det var skönt. Denna gång
satte jag mig längre ifrån den störande mannen med extrema kroppsljud än sist.

Tänkte visa några bilder på mattan. Den ligger i hallen och jag tycker den gör
sig rikigt bra där! Har alltid velat ha ett golv med typ rutmönster, men nu slipper
vi ju måla golvet ;) Enklast är ibland bäst!
 
 
 
 


Kommentarer
Sofia & Märta

åh är det den från Ellos? :-)

Svar: Ja exakt :)
elleminem.blogg.se

2013-03-11 @ 08:32:15
URL: http://sosv.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0