I'm a marsmallow!

Somnar man till norrsken så då måste man ju vakna upp som ett solsken, eller hur?
Igår kväll när vi gick och la oss såg vi ett jättefint norrsken från sovrumsfönstret,
så mysigt! Det dansade så fint på himlen. Så vi gick ut för att höra om det lät
något, men det gjorde det inte. Fick tyvärr ingen bild (min kamera vägrade)!
Tog en från google i alla fall på ungefär hur det såg ut så ni söderbor också
får njuta ;)

 
Idag så hörde jag i alla fall en mycket rolig nyhet på radion på väg in till stan. De ska göra en
film om tv-serien Veronica Mars!! :) Alla som känner mej vet ju att jag är en marsmallow ;)
Så jag körde med ett leende på läpparna hela vägen in till stan där jag hade en lunch-date
med Stina! Riktigt trevligt! För sällan vi ses!
Gjorde i alla fall några fynd bland annat en ny sport-bh, nya joggingskor & ny vattenflaska,
då jag glömt min på yogan och sen var den puts väck!
Sen måste jag tacka Sofia för kuddfodralet som blev himla billigt med Wrapp presentkortet :)
Har väldigt länge viljat ha ett gult kuddfodral! Tycker gult är riktigt fint och glatt!
Detta är från Indiska. Det med triangelmönster är från Ellos!
 
 
Mina nya fina kompisar!! Funderar fortfarande på att köpa de orangea snörena i butiken ock byta ut
de vita, tror det kan bli riktigt läckert!
 
Sen har jag gjort ett mini påskris till toaletten också. Tycker det blev ganska fint faktiskt :)
 
Hoppas ni alla haft en bra dag!
 


Kommentarer
Sandra

Snygga skor! De blir nog riktigt grymma med orangea snörena också.

2013-03-19 @ 12:48:50
URL: http://niiininen.blogg.se
Elina

Hej! hittade just hit. Så mysigt du verkar bo med tanke på utsikten. Jag skulle nog också vilja bo mer så där :-) Ha en fin dag. /Elina

Svar: Hej! Vad roligt :) Ja det är mysigt att bo såhär, men allt har ju sina för- och nackdelar :)Hoppas du haft en fin dag!
elleminem.blogg.se

2013-03-19 @ 15:24:02
Stina

Mycket trevligt att ses, måste verkligen göras oftare! Blev ju kanon med kuddfodralet till de andra kuddarna :) Och jag röstar FÖR orangea skosnören :D

2013-03-19 @ 23:26:30
Sofia & Märta

jag hoppas att de blir en film :). ska vi sträck se Veronica när jag är hemma? :D

Svar: Ja, det kanske vi kan göra ;)
elleminem.blogg.se

2013-03-21 @ 19:09:21
URL: http://sosv.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0