Uppdatering från trädgården

Tänkte att det kanske finns nån som läser min blogg som är intresserad av att se hur det går med mina odlingar.


Potatisen växer så det knakar!


Tittar man in i ett av drivhusen så växer det astrar och sallad där.


Den här rostiga cylindern är full med små hål. Den hittade jag på skrothögen vid verkstan. Tänker mig att den blir en fin marshallhållare!


Också kan vi rita ett kors i taket! Mina liljor blommar äntligen efter att Patrik trott att det varit ogräs två somrar i rad.. I och försig förstår jag honom för de ser ut som gräs när de inte blommar. Men nu äntligen!

Det var det. Hoppas att någon fann intresse i detta. För mig är trädgården nästan som terapi. Är så glad att jag får vara frisk och orkar vara ute och fixa jämfört med ifjol.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0