Nya frillan!

Visar en bild från igår när jag kommit hem från frisören!
Insåg själv att det var nog 2010 senast som jag hade rak lugg.
Förr hade jag det jämt! Rak lugg och långt hår.
Tyckte jag såg ut som en pojke annars med mina ganska markerade kind och käkben och ganska kantiga ansikte.
Tänkte också att jag alltid skulle ha rak lugg så då skulle det inte göra något om jag fick ett ärr eller en finne i pannan.
Roliga funderingar man hade när man var typ fjorton år ändå.

Nu trivs jag som fisken i vattnet i kortare hår och har inga planer alls på att spara ut det. Jag har liksom växt ifrån det där med vad andra ska tycka hela tiden, det känns skönt.
Man har ju bara ett liv och hår växer ju ut igen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0