Midsommar!

Hoppas ni haft en lika trevlig midsommar som jag,
antingen ni varit lediga eller befunnit er på jobbet.
Jag sov i elva (!) timmar och vaknade utvilad på midsommaraftonens morgon.
Åt sillunch, brände axlarna och pannan, läste bok,
band min egen blomsterkrans och slappade.
Sen gjorde jag mig i ordning för Patriks kompisar skulle komma och grilla.
Vi åt, spelade kubb, åt lite mer, jag var nöjd över att jag var bäst på kubben!
Sen åt vi lite till, spelade dart (där jag vann en omgång av två) och jag slutade på topp för sen sa jag God natt.
Jag skulle nämligen börja jobba kl sju på midsommardagen.
I vilket fall blev det en riktigt trevlig afton!









Vi fick ett paket av mamma och pappa bara sådär!
De är ju söta! Vad det innehöll ska jag visa snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0