We could build a spaceship and fly away

Förra helgen var helgen jag väntat flera flera veckor på!
Då var det nämligen dags för Skulefestivalen och Miss Li.
Min kompis Ullis följde men mig och ingen av oss hade varit där förut.
Med oss hade vi lite picknick. Jag hade gjort salami & brie mackor (min favvo) och nötmix och melon.
Vi var där redan när det började vid kl fem och Miss Li skulle börja spela kl nio.
Så det blev en lång väntan. Banden som var innan var väl inte direkt i vår smak, men det var trevligt ändå.
Så började Miss Li äntligen spela så vi flyttade oss från vår plats där vi suttit på ebba filt för att gå upp och dansa.
För vi hade ju träsmak i baken lm jag säger så..
Miss Li var lika bra som sist jag såg hon live med sin fantastiska energi på scenen!


Här satt vi! På en filt i en slänt. Fullproppat med folk!


Skuleberget ligger mitt i Höga Kusten!


Festivalen firar 30 år i år!


Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge..


Miss Li på scenen!! :D

Mitt tips till er som åker dit för att se en speciell artist: Åk dit precis innan den ska börja.
Men det var en riktigt trevlig kväll trots vi väntade så länge!

Gud uppfinn nåt nytt,
som gör det lätt att hålla ut,
Nåt för dom som väntar.

Den låten passade in bra ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0