Ordning och reda, löning på freda!

Ni vet när man öppnar ett skåp och allt är ett enda kaos där inne?
Man vill som göra något åt saken men ids inte, också gruvar man sig
så fort man ska stoppa in något i skåpet så att inte allt rasar ut, eller
för att inte tala om att ta ut något - omöjligt nästan!
Men idag fick jag ett ryck - städade skåpet med alla handdukar!
Min mor är handdukstokig så vi får handdukar av henne minst två gånger
per år - superbra, men så har vi ett gäng också!
Fick lov att ta en bild, hehe.. har dock ingen före bild.



Är ledig idag, vaknade upp med halsont! Det var den träningen det! Chockade väl kroppen ;)
Så mycket te har det blivit, när man är ledig får man fuska med lunchen och bara äta
mackor, så det så! Är annars väldigt noggrann med mina måltider, att äta riktig frukost,
lunch, middag och mellanmål.





Även fyllt på mat till fåglarna och beundrat farstukvisten. Ibland kan jag gå ut och bara
stå och titta på huset, fånigt kanske, men vänta tills ni själva gjort om något så att
det blev superbra och man känner sig jättenöjd, då är det en härlig känsla att bara stå
där och beundra det färdiga verket! För det är ju som dag och natt som folk brukar
beskriva skillnaden innan & efter! (Bilder på det finns längre bak i arkivet)

Nu ska jag fortsätta titta på Morden i Fjällbacka på play. Riktigt bra tycker jag, har man
liksom jag läst böckerna får man nog bättre förståelse för hur allt hänger ihop.


Kommentarer
Hanna Karlsson

Skönt att göra i ordning så det blir fint. Det är världens röra i mitt linneskåp så skulle behöva följa ditt exempel....

Svar: Ja det känns som bra i magtrakten efteråt :)
elleminem.blogg.se

2013-01-04 @ 22:06:33
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0