It's friday bitch!

Här hemma är det lugna gatan. Jag är fortfarande förkyld.
Juni stinker lagård på en meters avstånd, det är minuset
att bo granne med en massa kor. En räv sprang över går'n
idag, den kan väl springa tillbaka till skogen tycker jag!
Har invigt min nya skrivare, så nu kan jag skriva ut bilder
igen, tjoho! Den andra torkade ju ihop på ett skrivhuvud.
Fick paket idag på posten av Adlibris där jag beställt
den glutenfria bakboken jag skrev om tidigare och en
bok av Camilla Läckberg.
 
Funderar och tänker. Den första februari har jag varit
anställd i tre år på mitt jobb, vad fort tiden har gått!!
Trivs lika bra än och tycker det är ett roligt jobb!
Dock kommer det kännas tråkigt på måndag när en
av mina arbetskamrater inte är kvar längre. Hon ska
nämligen ta tjänstledigt i ett halvår till att börja med.
Kommer sakna hennes glada humör och roliga livs-
funderingar!

Tjejer!! Imorse fick jag frukost på säng - perfekt!
Patrik har varit duktig och målat om bordsskivan med
golvfärg på vårt vita bord. HURRA! :D
Så nu ska det härda i sju dar, typ på sjunde dagen uppståndet!
 


Kommentarer
Lovisa Melin

kanon med frulle på sängen ju! ;)

2013-01-25 @ 23:33:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0