Inspiration

Fortfarande förkyld, febern kommer och går, hostar och huvet fullt av snor!
Var på VC idag och jag har ett virus. KUL. Dö virus dö.

Nu till något roligare. Ellos har börjat sälja tapeter! Jag är väldigt mycket för
att handla inredning från nätet, har hittat många av alla mina lampor hos Ellos.
Men tapeter.. nja det skulle jag nog inte våga! Man vill ju känna och se på
rullarna innan man bestämmer sig.
Men det slutar inte där, de har även väldigt mycket fina wallstickers!
Ett roligt sätt att snabbt kunna förändra ett rum och med mycket mindre
arbete än att tapetsera!
Samlat ihop några favoriter här nedanför:



Kommentarer
Sofia & Märta

Åh va fina de va, ska ut och kolla :-)

Svar: Finns många roliga till barnrum också :)
elleminem.blogg.se

2013-01-29 @ 20:23:33
URL: http://Sosv.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0