3 Januari 2013

Hej och välkommen 2013!
Jag har längtat efter dig. Nu lämnar jag 2012 bakom mig och blickar framåt!

Året har börjat bra! Hade en trevlig nyår tillsammans med sambo och vänner hemma hos oss.
Jättegod mat, vi delade upp välkomstdrink, förrätt, varmrätt och efterrätt mellan varandra
och höll de hemliga för varann. Allt var jättegott och det roliga var att hela menyn passade
bra ihop!
Välkomstdrink - bubbel och granatäppelkärnor.
Förrätt bestod av rostbiff med pepparrotskräm och crossianter.
Vi gjorde vamrätten - dubbelmarinerad fläskytterfilé med sallad, potatisgratäng och rödvinssås.
Efterrätt - glassbomb med hallonsorbé, mascarponekräm och choklad.
Sen nattvickning korv med bröd som min sambo tillslut lyckades övertala alla att de nog ville ha,
men det var nog han som var mest sugen ;)





Nyårslöften då?
Jo, det har jag! Sluta äta godis och chips.
Samt att försöka göra träningen till en del av livet, inget jag måste göra utan något
som jag gör för att må bra med jämna mellanrum.
Nästa vecka ska jag och två kompisar testa på yoga - spännande!!
Godis och chips löftet hade jag för några år sedan och höll det hela(!!) året.
Tillslut är man inte ens sugen på sånt längre, man vänjer sig!
Dessutom vill jag minnas att jag gick ner 6 kg utan att göra ngt speciellt.
Så nu utan godis & chips (ostkrokar räknas också in) skulle ju det vara en stor bonus!

Ikväll körde jag första Body Combat passet på över ett år, tur jag är ledig imorrn ;)

Oj, så långt inlägg det blev! Blir lätt så när man har varit med om mycket trevligheter!


Kommentarer
Lovis

Härligt att du tagit tag i träningen! Det har inte jag gjort än, blev förkyld typ direkt när jag kom tillbaka till England.. Det är nått med det här landet alltså... Lycka till på yogan! Det kommer bli kul, avslappnande och avstressande förhoppningsvis ;)

Svar: Ja det känns bra :) Okej vad typsiskt!! Men hoppas du kryar på dig snabbt :)
elleminem.blogg.se

2013-01-04 @ 19:53:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0