Full fart mot helgen!

Finn ett fel i högra kanten.. ;)

Plogtraktorn kom - hallelujah!
Sjukt mycket snö kom det och jag hade sån tur att jag var ledig i tisdags
så jag fick vara ute och skotta i en hel timme. Åh så jag njöt!! Stort leende på
läpparna hela tiden! Mm-m!
Nä en sån gång är det tur att man bor på landet så att folk slipper höra alla svordomar!
Vår snälla granne kom som tur var och skottade det han brukar med traktorn, men
det tog mig en timme(!!) att skotta från bron, fram till bilarna och ner till källaren.
Brände ordentligt i armar och rygg, så bra träning är det ju i alla fall!

Idag var jag på gymmet igen efter två veckors sjukfrånvaro.
Kändes superbra, släpade mig därifrån med spaghettiben.
 
Helgen ser jag framemot - efter jobbet imorgon ska jag och två kompisar hälsa på
Emelie i Umeå. Känns jätteroligt då det nu var ett tag sen vi sågs igen! (Skärpning på detta!)
 
Och herrejedan janne vilka frestelser det finns på jobbet!
Kakor, godis, bullar överallt, det sätter suget på prov! Men jag är bestämd med mitt mål!
Bjuder på lite ögongodis ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0