20 februari

Här är allt bra, allt rullar på som vanligt. Nu är jag långledig i helgen, känns skönt!
Grannen har kört upp skidspåret igen, så är det lika bra väder fortsättningsvis så
ska jag ta mig ut och åka några varv!
Tänkte sammanfatta den senaste veckan med bilder:

Skickat kärleksbrev till farmor inför alla ♥-ans dag!
 
Fått jättefin bukett av Patrik! Samt helkroppsmassage!! Den ska jag unna mig i vår! ♥
 
Haft svårt att kliva upp ur vår renbäddade säng. Detta påslakan är mitt favvo,
ett arv från mormor & morfar! På ett örngott är det t.o.m. oljefläckar kvar sen morfar var på sågen,
så det är en rolig detalj! Dessutom påminner det ju om Marimekkos Unikko mönster.
 
Fotat Juni klättrandes i en tall medans jag & Patrik grillade korv till lunch.
 
Juni hann även inspektera så att allt gick rätt till när Patrik avfrostade frysen!
 
I solskenet syns färgerna så granna på mina blommor!
 
I buketten fanns även denna Inkalilja som jag måste ta reda på om den går att plantera i rabatten. Så himla vacker!!
 
Hoppas ni läsare får en trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0