Födelsedagen

I tisdags närmare bestämt den 17 december blev jag 24 år.
Herregud, vars har alla år som jag hade framför mig tagit vägen?
Jag bestämde mat så då fick det bli räktacos, enkelt och gott!





Okej nu ser det ut som att räkorna ligger på en stor hög med ost men det är faktiskt grönsaker där under.
Vill du nu prova denna rätt gör du såhär:
Köp räkor på burk i lake
Kvällen innan eller på morgonen samma dag häller du bort laken och pressar över citron o chilipulver och rör om. Låt stå i kylen och marineras. Fixa tillbehören sedan. Klart att äta!


Presenter fick jag också. Bland annat sockar, morgonrock, kakburk, presentkort så jag kan köpa täckjacka o byxa att ha när jag är ute och går och sminkkurs på Make up store som jag önskat mig.


Min tårta! Citronkladdkaka dekorerad med grädde & bär.
Hade en bra födelsedag, men var så trött i huvet att jag serverade tårtan innan bullarna. Men vem bryr sig.. Det är ju ändå den man vill åt ;)


Kommentarer
Anonym

Åh vad gott det lät med marinerade räkor-tacos! Har jag aldrig hört talas om! :p

2014-01-07 @ 22:14:36
Lovisa

Det var jag som skrev det innan :p

2014-01-07 @ 22:15:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0