Besvikelsen

I ordlistan står beskrivningen: Besvikelse = När en önskan inte blivit uppfylld.
Det är väl inget roligt ord att använda men senaste veckan har det kommit många såna.

- Det har inte blivit som jag tänkt mig alls.
- På julafton måste jag börja jobba klockan två för dom fick inte in nån vikarie på eftermiddagen så att jag kunde få jobba in min rast och börja senare som ALLA andra får.
- Vännen som man inser inte alls bryr sig om mig längre. Som hellre gör annat än att umgås med mig.

Men denna vecka har jag bestämt att klumpen jag har över bröstet ska bort och att den här veckan ska bli så jäkla bra! Och fokusera på det positiva. Som att jag ska klippa mig imorgon och färga. Ljust. Och att jag HAR vänner som tar sig tid och vill umgås. Och att vi ska bo på hotell i helgen, jag och min karl. Det är bra fint det.


Kommentarer
Lovisa Melin

du skriver så bra bettan! du peppar, fastän det finns motgångar! :) jag vill gärna se en bild på din nya frippa här! ;) hur hade ni det på hotellvistelsen? :) OCH TACK för det fina julkortet från dig och putte! :D

Svar: TACK :D Glad jag blir!
elleminem.blogg.se

2013-12-16 @ 22:21:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0