Helgen som gick.

Nu är det helg igen, veckorna går så fort! Tänkte visa några bilder från helgen
som gick. Då var jag långledig i hela fyra dagar, så skönt! Började med en
nack och rygg massage. Har en låsning i ett skulderblad, men det känns
bättre nu. Så det var tur att jag tog tummen ur och bokade en massagetid!

Kvällen efter hade jag date med Petra! Alltid lika trevligt, vi gick på O'learys
och köpte oss varsin cider, tittade på folk och pratade. Dock kände vi oss
rätt gamla, så vi sa att nästa gång tar vi en annan veckodag och då ska det
vara vi som röjer på dansgolvet!
 
Tänkte visa några bilder, då jag tycker bilder säger mer än tusen ord!

Den typiska "hej jag är på o'learys" instagram bilden såklart!

Lördagen startade med en stor och god helgsfrukost!
 
Dålig kvalité, I know. Men i alla fall! Säg HEJ till Junis brorsa!
Det är nämligen min kompis Ullis som rår om honom vid namn Bagheera och säg,
är inte det ett förträffligt passande namn?
Det här var en mycket bra lördag, för Ullis och jag skulle nämligen besöka loppisar!!
 
På en loppis hittade jag denna låda med fönster. Prislappen på 5 kronor sitter kvar.
 
På en annan loppis hittade jag denna lilla teakbricka för 45 kronor. Tänker att jag kan
ha diverse kryddor på den vid en roligare dukning.
 
Stannade till på vägen hem och såg denna bubbla i backspegeln. Tänkte då genast på
min vän Stina! Så här får du lite bubbel-energi!
 
På söndagen lyxade vi till det här hemma med våfflor till lunch! Finns knappast något
bättre än att äta våfflor utomhus i vårsolen!
 
Det var den helgen, nu kommer en ny helg då jag ska jobba, men man hinner såklart
med annat också!


Kommentarer
Stina

Vilken snygg box du hittade, längtar tills jag har möjlighet att kolla runt på lite loppisar :) Åh nu märker man att våren är här! Den finaste av alla bilar :D En dag ska jag äga en egen :)

2013-04-26 @ 18:55:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0