En presentation.

Kanske är det någon som läser min blogg och undrar vem jag är. Tänkte att en liten presentation av mig och min lilla familj vore på sin plats!

Jag heter Elisabeth, vill kallas Elle, kallas oftast Bettan. Är 22 år, blir 23 i december, bor i Västernorrlands län, Ö-vik närmare bestämt. Ärligt talat så var det min kompis Sofia som bor alldelens för långt söderut (Växjö!!) som nästan men bara nästan tvingade mig skaffa blogg. OK, ville väl lite själv också annars hade jag aldrig gjort det.


Loppis!!!


Plantering jag gjorde till en vän som nyss köpt hus!

Åter till mig. Jag älskar att gå på loppis, baka, läsa tidningar och bloggar, pyssla med blommor och göra olika blomplanteringar. Säkert mycket mer också som jag inte kommer på nu, men det får ni nog reda på sedan.
Arbetar som undersköterska på ett äldreboende. Trivs väldigt bra med mitt jobb! 

Jag och min sambo Patrik hyr ett hus ute på landet där vi trivs väldigt bra, vi fixar och donar lite där som vi känner för och får hyresfritt för mödan = väldigt bra hyresvärd!


Patrik arbetar med att köra traktor på en torvtäkt (en myr) om somrarna, på vintrarna blir det mer snöröjning och diverse.
Tänkte att en bild säger mer än 1000 ord.


Sen har vi ju våran pälskling också! Vår katt som är född i maj, som vi fick i juli men döpte till Juni.
Jättegosig och en superbra råttjägare, vilket är tur då råttor är min största skräck!
Hon är 1½ år just nu och steriliserad, så inga kisseungar här.


Det var allt intressant jag kom på nu, har du några frågor så skriv gärna i kommentaren!


Kommentarer
Sofia & Märta

Din kompis Sofia verkar vara en underbar person, synd hon bor så långt bort :)

Fråga: hur går de med ledighet under jul? Boka in en dag att ses? Görs på nyår?

Svar: Ja det är hon ;)Jo, jag har fått ledigt från 22-30 dec :) Jobbar 8-14 på nyår & 14.30-21 på nyårsdagen :)
Vi får väl dra en FB konversation.
elleminem.blogg.se

2012-11-20 @ 21:46:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0