25 november

Tänk, nu är det bara knappt en månad kvar tills det är jul! 
Igår åkte vi upp till Umeå för att leta julklappar, vi hittade några i alla fall. Det är alltid en början.
Idag har vi varit ute på granjakt till första advent, vi ska ha en utegran i år också. Tycker det är lite onödigt, för ifjol blåste den bara sönder eftersom vi bor så högt och öppet så kan det blåsa ganska rejält här ibland när det tar i! Men mysigt är det ju och traditioner ska man väl hålla i.



Ä-N-T-L-I-G-E-N hittade vi en värdig nog!
För jag höll på att bli galen och hade frusna tår! Heheh..


Så nu har vi en fin gran som står bakom huset i väntan på första advent!
Jag laddade upp med ett gäng present/jul-papper från Lagerhaus i helgen!
Tyckte det skulle vara roligt att ha mer diskreta papper i år istället för  papper med massa tomtar på.




En sak jag tycker mycket om med huset är att det har gamla strömbrytare nästan
överallt, tycker att det är så charmigt!
Här är den som sitter i kontoret. Ingen är den andra lik faktiskt när jag tänker efter.

Sedan att det är utanpå liggande el överallt är väl mindre charmigt, men det funkar ju!

Kan förresten meddela att Junis sår verkar läka som det ska. Hon har fått vara utan tratt nu
i två dagar och idag släppte vi ut henne för hon höll på att gå bananas på oss och inredningen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0