Lucka 3, 4, 5 & 6!

Oj, här har jag missat hela fem luckor!
Börjar med trean!

Det är Emily Dahl som har julkalendern i sin blogg! Kika där om du vill se fler som använder den.

Lucka 3: En bild på din bästa vän.
Här är vi!! Mina bästa kompisar är i alla fall tjejerna i mitt gäng! ♥
Bilden är från när Sofia gifte sig i januari. Självklart fick vi lov att göra en "blås-bild".
Vi är sammanlagt sju tjejer som hållt ihop sedan gymnasiet och vi har alltid roligt ihop!
Hittat på många galenskaper genom åren! Nu är vi dock lite utspridda, Lovi är i London,
Sofia är gift & har barn (!!) i Växjö, Emelie i Umeå och vi andra i olika delar av Ö-vik.
Men till jul ska vi träffas och jag längtar redan supermycket!!

4. En bild på någon du beundrar.
Beundra och beundra, men en person som jag alltid återvänder till är Veronica Mars.
Den serien gick på SVT för några år sedan och jag har alla tre dvd-boxarna.
Hon är modig, tar ingen skit från någon, rättvis och rapp i käften.
Lite mer så skulle jag vilja vara.
Ni vet när någon person som kommer med en elak kommentar också blir man alldeles tyst.
Då skulle jag hellre vilja ge svar på tal direkt, istället för att komma på vad man ska säga
fem minuter efteråt!

5. En bild på dig som togs i somras.

Bilden är från Kosta Boda och vi hade nyss köpt oss en stor glass!
Jag, Lovisa & Ullis var nere och hälsade på Sofia och hennes lilla familj i Växjö.

6. En bild på någon du älskar.

Lätt val! Det är såklart min Patrik!
Han är helt enkelt bäst ♥ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0