Lucka 11

En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar.



Blommor! Min dröm är (fortfarande) att få arbeta som florist. Skulle vara så
roligt! Jag har alltid varit intresserad av blommor och arrangemang.
Men även trädgårdsarbete. I vår ska jag gräva om vår rabatt här vid väggen,
ska bli så roligt! En blomma ska jag kasta bort!! Hade såna förväntningar
för bladen såg ut som på en pion, men så kom gula fula blommor med en
stor knopp i mitten. (Inte ringblommorna på bilden).
Så i julklapp har jag önskat mig en bok om perenner. Ska bli jätteroligt
att få frossa bland olika blommor som skulle kunna passa hos oss!


Kommentarer
Sofia & Märta

Fina, hm låter jobbigt med trädgårdsarbete. Massa smuts och fina vackra blommor :-)

Svar: Nädå, tycker man det är roligt blir det inte jobbigt! :)
elleminem.blogg.se

2012-12-11 @ 14:47:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0