En dag

Igår var det lördag och en ledig dag, skönt!

Då gjorde jag det här:
Började dagen med te, fil & flingor & ett tänt ljus med min sambo
framför Mysteriet på Greveholm!



Sedan fick Patrik åka iväg och snöröja så då påbörjade jag lussebaket!


Klar! Glutenfria lussekatter. Recept från boken "Baka utan gluten"
- Rekommenderar den!



Sen satte jag igång och koka knäck. I år upptäckte jag
att man kan ta tempen på knäcken
istället för att hålla på
och göra massor av kulprov som jag gjort förut, hehe..



133 grader senare var de klara, ut på bron med dom så de fick stelna!


Senare på kvällen avnjöt jag en lakritspipa i sann lördagsanda
medans Patrik fortfarande
var ute och röjde undan snön!


Vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer
Sofia & Märta

Hm Ikea på lördagen, köpte värmeljus, möbeltussar och servetter :-) monterade på kvällen M's nya cirkustält :-)
Söndagen städade vi, strök kläder och såg på skidor och skidskytte. Snöade ute så tände alla ljus och skippade promenaden för dagen :-)

2012-12-05 @ 21:44:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0