Adventskalender. Lucka 1

Jag älskar julkalendrar därför blev jag glad när jag hittade Emilys blogg där hon gjort en egen variant av en julkalender. Hon lägger varje dag fram tills jul upp en kategori på en bild som man ska lägga upp på sin blogg. 
Så jag tänkte haka på! Första luckan är..

1. En bild på dig som du själv tycker om.
Okej nu har jag inte jättemånga bilder på mig själv. Men den här gillar jag!
Jag hade nyss klippt av mig håret, ja i alla fall min page och var grymt nöjd!
Den är relativt ny också, drygt en månad gammal bara.
Och som alla säkert känner igen sig när man varit till frissan, blivit nöjd & håret ligger rätt ja då känns de bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0