19 december

Hej! Jag fick en bra födelsedag trots att jag vaknade som världens bitterfitta,
kanske är det åldern som min vän sa.
Den känslan gick i alla fall över - tur det! Så nu är jag 23 år, känns inte direkt annorlunda.
Mamma, pappa, svärfar, hans fru, min sambos faster och en av min sambos kompisar kom
och hälsade på och fikade.
Utav mamma och pappa fick jag detta paket.


Oj oj så jag funderade vad det kunde vara! Hade inte önskat mig något speciellt.
Ganska tungt var det också!

Men se!


Det var en symaskin!! Jag blev så chockad och så glad! Nu behöver jag inte åka till mamma och
låna hennes symaskin så fort jag ska sy något. Det är en Singer 160 Limited Edition.
Fungerar väldigt bra!

Min sambo blev mest impad av led belysningen.. hehe..
Så nu har kontoret blivit ett syrum, hade hallen uppe varit trevligare hade jag
kunnat ha mitt syrum där. Men med enkla medel skulle jag kunna göra det
mysigare där uppe, så får se hur det blir!

Av min sambos faster fick jag en jättefin ljusstake i trä med svarta sidor - det sista exemplaret
hennes man gjort innan han dog ifjol. Så det känns ännu finare att få ha den här hemma då!
Nu står den på sin högtidsplats i vitrinskåpet tills vi får plats att ha den framme,
nu tar ju julpyntet upp all plats!

Nu ska jag återgå till att se på Jul med Ernst, vilken karl alltså!! Kan ju allt!!
Sen ska jag se på sista avsnittet av morden i Sandhamn. Åååh ser så härligt ut med sommar ;)
Men snart är det jul och det är ju kul!

Ha det så bra tills vi hörs igen!

Förresten jag la ner det där med julkalendern, kände inte att jag ville lägga
upp bild på alla kategorier och sen hann jag som inte med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0