16 december

Sån snö det kommit! Och vilka drivor vi har på gården nu, på vissa ställen är gräsmattan
helt kal från snö för att några meter bort ha en enorm driva! Ser snart inte ut genom fönstren
på baksidan. Men det är mysigt med snö! Snart kommer jag väl kunna bräcka vem som helst
i armbrytning om denna snöskottning fortskrider.. vilket den förmodligen kommer göra!

Idag har jag varit på julmarknad, jättemysigt! Köpte en grantomte och en tygpåse.
Använder min kära tygpåse varje dag till och från jobbet och den börjar snart ramla isär
så det kändes rätt med en ny!
Såhär ser den ut, man behöver lite färg i vardagen!
Anna Grundberg har gjort den. Hade mycket fina tavlor på marknaden också!

Sedan fick jag besök av några av tjejerna med respektive, mysigt!
Blev fika också fick jag presenter! En bakbok med muffinsrecept och en
bricka som man kan ha i sängen. Så nu hoppas jag Patrik fattade vinken ;)
Fast jag känner mej som en jäkla bitterfitta i år och känner inte alls för att
bli uppvaktad imorgon. Kan folk inte komma och hälsa på vilken annan sabla
dag som helst behöver dom faktiskt inte komma för att man fyller år heller.
Så det så!
 


Kommentarer
Sofia & Märta

Bitterfitta känslan kommer med åldern :-)

2012-12-17 @ 22:38:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0